Over ons

Casco ICT Services is een jong en dynamisch bedrijf dat zich richt op support van computers, telefonie en televisies in huis en op kantoor. Daarnaast bieden wij ICT diensten als hosting, website ontwikkeling en onderzoekstools voor studenten aan. Doordat wij geen dure kantoorpanden hebben, kunnen wij de prijs laag houden, zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van onze dienstverlening. De naam CASCO is een acroniem voor Computers, Applications and Services Company, hetgeen de lading van onze dienstverlening uitstekend dekt.

De eigenaar van het bedrijf, een gedreven en zeer ervaren ICT'er, is persoonlijk betrokken bij alle dienstverlening, daardoor kunnen wij de communicatielijnen kort houden. U communiceert tijdens een supportverzoek van begin tot einde vrijwel altijd met dezelfde persoon, die precies op de hoogte is van uw probleem of vraag. Middels ons geavanceerde helpdesksysteem kunnen wij de historie van uw tickets bekijken en zo zien hoe we u het beste van dienst kunnen zijn.

Casco ICT Services is een geregistreerde handelsnaam van B.I.S. Business Information Shaping, ons moederbedrijf dat zich voornamelijk richt op Consultancy aan het MKB, ZZP'ers en freelancers.

Wat klanten over ons vinden:

Bedankt voor de snelle service. Het probleem is nu inderdaad opgelost. (vraag over instellen van e-mail)

Bdedankt voor de snelle, goede en duidelijke uitleg. Het is me gelukt! (vraag over hotmail)

Alles werkt weer naar behoren. Ik heb een dag zitten zoeken naar de oplossing. Bedankt dat u me zo snel de juiste oplossing heeft geboden (na oplossen van een probleem met de router)

Bedankt voor de info en snelle service. Ik ben er dankzij uw uitleg uitgekomen! (vraag over smartphone)

Bedankt goede en bondige uiteleg waarmee ik zeker verder ga komen. (vraag over instellen van smart tv en streamen van media)

Het is me nu geheel duidelijk (probleem met mail van kpn)

Perfect en snel geholpen. Mijn website werkt nu zoals het hoort. (vraag over een programmeerprobleem in een website)

Bedankt voor de informatie, het is me gelukt (vraag over partitioneren harde schijf en migratie naar windows 7)

Het is me gelukt! (vraag over pop mail van kpn in Gmail)

 

Wij hopen ook u in de (nabije) toekomst van dienst te mogen zijn!